علی کاظمی پور

امام علی(ع) :هرکس به من کلمه ای بیاموزد مرا بنده خود کرده

علی کاظمی پور

امام علی(ع) :هرکس به من کلمه ای بیاموزد مرا بنده خود کرده

برای حل مشکل باز نشدن ETABS2015 اینجا کلیک کنید

خطا در اجرای ETABS 2015

سلام من علی کاظمی پور دانشجو رشته عمران هستم

 بعد از نصب نرم افزار ETABS 2015 و کرک صحیح این نرم افزار با این مشکل مواجع شدم ...

unable to find a license. please check that you have a valid standalone license or that a valid Network license is available. to help find a network

license add LMHost. ini file with server name to application folder or set system environment variable to server name


متوجه شدم که این خطا مربوط به کرک برنامه نیست و فقط به تاریخ سیستم مربوط میشه کافیه تا تاریخ سیستم تان را به 2015/1/1 تغییر بدین

در ادامه روش دائمی برای این مشکل معرفی می شود  

برای شروع نرم افزارRunAsDateرا دانلود کنید.

RunAsDate V1.20 X86

RunAsDate V1.20 X64

روش کار را در فیلم آموزش زیر می توانید ببینید.



دانلود ویدیو



نظرات 1 + ارسال نظر
مجتبی سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 12:17

واقعا معرکه بود. مهندس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.